Je moet authentiek zijn. Dat hoor je tegenwoordig heel veel. Maar ik merk dat hier een soort terughoudendheid in zit bij ondernemers. Net alsof je moet laten zien dat jij zo anders bent dan je concullega’s.

Zelf denk ik dat dit totaal anders is. En dit wil ik je uitleggen in deze podcast

Luister via je favoriete app: iTunes/Apple Podcast | Stitcher | Spotify | Google Podcast

Shownotes

In de aflevering van deze week:

  • Authentiek zijn begint bij het houden van jezelf en het accepteren van jezelf.
  • Het heeft te maken met jouw energie:
    – 
    Wat straal jij uit
    – W
    aar sta jij voor
    – W
    aarom doe jij wat je doet
    – Voor wie doe jij wat je doet
  • Het gaat er niet om dat je iets specifieks gaat zoeken dat anders is dan je concullega’s.
  • Your vibe attracks your tribe. Het gaat om jouw trillingen en met deze trillingen trek je jouw ideale klanten, jouw doelgroep aan.
  • Authentiek zijn is:
    – 
    Je passie
    – J
    e manier van vertellen
    – J
    e manier van doen
    – J
    e manier van waarde geven
    – J
    e manier van luisteren naar je klant.
  • Op social media is video belangrijk, maar niet iedere ondernemer heeft iets met video.
    Maar de vraag is: Hebben ze niks met video of zijn ze bang voor video?
  • Als je een video maakt, maak hem op de manier die bij jou past.
  • Wil je jouw volgers jou beter leren kennen en je vindt video echt helemaal niks, geef dan een webinar of een challenge.
    Of schrijf elke week een blog als je goed kan schrijven en raak je mensen met jouw woorden.
    Maar je kan natuurlijk ook een podcast opnemen.