Waarom krijg je veel makkelijker en veel sneller meer klanten

en dus meer vrijheid, impact en inkomen …

als je Inside-Out gaat ondernemen?

Dat vertellen we je in deze aflevering!

Wat niet aan de binnenkant zit, kun je nooit aan de buitenkant manifesteren.” – Energy Sisters

In de aflevering van deze week:

  • Wat bedoelen wij nou met de Inside-Out methode? En wat heb jij hier aan? De Inside-Out methode is een leefwijze, een manier van zijn, een andere manier van denken, doen en handelen dan we gewend zijn en in deze aflevering gaan we je aan de hand van een aantal voorbeelden en stellingen duidelijk maken:
    • wat de Inside-Out methode is
    • wat je er aan hebt (en waarom het veel beter/effectiever is dan werken van buiten naar binnen)
    • en hoe je deze methode in jouw leven en jouw business kunt toepassen zodat ook jij veel makkelijk meer klanten gaat aantrekken en je de vrijheid, de impact én het inkomen krijgt waar je van droomt.
  • Zo binnen, zo buiten… Dit aspect heeft twee delen. Allereerst betekent dit dat wat er van binnen zit, dat ga je ook aan de buitenkant creëeren. Wat je denkt geeft je namelijk een gevoel en dat bepaalt je energiefrequentie. En aangezien frequenties van gelijke trilling elkaar aantrekken (Wet van de Aantrekkingskracht – LOA) creëer je daarmee dus je eigen realiteit.
  • Andersom geldt dan ook; Wat niet aan de binnenkant zit, verschijnt niet aan de buitenkant. Dus je kunt nog zo graag iets willen, als jij die frequentie niet uitstraalt dan zul je het niet gaan manifesteren.
  • Dus wat zou je aan de buitenkant willen hebben?
    • meer klanten?
    • meer geld / inkomen?
    • meer impact?
    • meer rust in je bedrijf?
    • beter lopende strategieën?
    • meer zichtbaarheid?

    Dit alles zal niet in je leven verschijnen als het er niet eerst aan de binnenkant is! Dus je moet gedachtenpatronen gaan ombuigen, je mindset en daarmee je gevoelens en dus je energiefrequentie gaan veranderen. 

  • Zo binnen, zo buiten is wel zo’n beetje de basis van de Inside-Out methode en alles is weer een gevolg daarvan. Zoals bijvoorbeeld wanneer je een strategie hebt opgezet om meer klanten aan te trekken maar het werkt niet zoals jij het bedacht hebt. Wat doe je dan? Ga je dan een andere strategie zoeken en toepassen? Ga je kijken bij anderen wat zij doen en ga je dat dan ook doen? Dat is van buiten naar binnen denken en dat zal je alleen nog maar meer teleurstelling opleveren. Plus het zal je een imposter syndroom geven (of het verergeren). Je zelfvertrouwen zal dalen, hierdoor krijg je weer een naar gevoel en dus een lage energiefrequentie et voila de Wet van de Aantrekkingskracht werkt weer maar niet zoals jij dat zou willen…
  • Wat je beter kunt doen is aan de binnenkant beginnen door eerst eens de tijd te nemen om te voelen en jezelf uit te lijnen met wat je echt wilt. Wat wil je echt? Natuurlijk wil je meer klanten en meer inkomen maar wat zit daar onder? Als je dat helder hebt en ook echt goed voelt dan kun je je aandacht weer richten op je strategie en kun je die gaan verbeteren en finetunen.
  • Authentiek zijn, dat vinden veel ondernemers ook belangrijk maar hoe kun je nou authentiek overkomen als je zelf niet echt weet wie je bent en hoe je in elkaar zit? Als je niet eerst grondige kennis over jezelf hebt. Dat is ook Inside-Out werken. Wat is je energietype, wat zijn je kwaliteiten, wat zijn je valkuilen en wanneer worden die getriggerd? Dat zijn vragen waar je meteen een antwoord op zou moeten kunnen geven. Wanneer raak jij in een lage energiefrequentie? Wat is daar de trigger voor? Waar liggen jouw grenzen en hoe houd je jezelf daaraan? Hoe zet je jezelf weer in een hoge energiefrequentie? Hoe werkt dat voor jou?
    Pas als jij jezelf grondig kent kun je ook authentiek overkomen en dan zul je je ook