Voordat mensen klant bij jou worden moeten ze je eerst kennen, ze moeten je leuk vinden en ze moeten vertrouwen hebben in jou en jouw aanbod.

Best logisch zul je misschien denken
maar waarom besteden we dan vaak zo weinig aandacht aan een goed doordachte Know-Like-Trust strategie?

In deze aflevering geven we je alle handvatten die je daarvoor nodig hebt.
Én delen we het grote geheim achter een echte authentieke strategie die jouw ideale klant als een magneet naar je toe zal trekken!

If people like you, they’ll listen to you. But if they trust you, they’ll do business with you.” – Zig Ziglar

In de aflevering van deze week:

  • Waarom je er nog niet bent als je goed bent in je vak, een bedrijf start, een logo en een website hebt.
  • Als je niets doet aan je Know Like Trust factor dan zul je geen klanten aantrekken en dan eindig je misschien, net als meer dan de helft van de startende ondernemers, weer in loondienst… dus hup, aan de slag!
  • Wij nemen je mee op de ‘customer journey‘ ofwel de reis die jouw klant maakt voordat hij/zij er klaar voor is om iets van jou te kopen.
  • Maak dan niet de fout die veel ondernemers maken, door aan de buitenkant te beginnen. Want wat niet aan de binnenkant zit, kan er nooit aan de buitenkant zijn!
  • Je kunt de klantenreis ook wel vergelijken met daten. Je vraagt je date bij de eerste borrel immers toch ook niet of hij/zij met je wil trouwen?
  • Stap#01: KNOW – we delen, van binnen naar buiten, 5 actiepunten waar je aan kunt werken.
  • Stap#02: LIKE5 actiepunten (als nr.2 niet okay is, haken wij altijd direct af).
  • Stap#03: TRUST5 actiepunten (nr.1 is zó cruciaal!).

Luister hier naar de podcast van deze week

Ja! Ik wil ook lid worden!